loading...

zeydann

zeydann

بازدید : 194
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

معرفي مزاياي فروش كاندوم فضايي شكل آنلاين

شناخت مراكز مطمئن فروش كاندوم زنانه در اينترنت

فروش كاندوم خاردار در معتبرترين مركز فروش كاندوم خاردار تجربه كنيد .

تعريف كاندوم در طول اين سال ها دچار تغيير و تحول شده است.كاندم به عنوان يك روش پيشگيري از بارداري ناخواسته و بيماري هاي مقاربتي معرفي و استفاده مي شود.اما امروزه با پيشرفت و تنوع در توليد كاندوم روبرو هستيم.اگر تبليغات كمپاني هاي توليد كاندوم را مشاهده كنيد متوجه مي شويد با ايجاد تغيير و تنوع در محصولات خود به دنبال راضي نگه داشتن تعداد بيشتري از مردم مي باشند.اين كمپاني ها بر اين باورند كه ميتوان با استفاده از يك كاندوم طعم دار يا معطر و يا حتي استفاده از كاندومي با طرح و يا بافتي خاص باعث ايجاد تغييرات بزرگي در كيفيت رابطه جنسي شد.

در حال حاظر اي كارخانه ها با ايجاد اين تغييرات در توليداتشان توانسته اند اين موضوع را ثابت كنند.افراد بسياري هستند كه بعد از استفاده از اين نوع از كاندوم ها از آنها بسيار راضي بودند و اين موفقيت را تاييد كرده اند.اما در حال حاضر شرايط به نحوي شده است كه انتخاب را براي خريد كاندوم سخت ميكند.با ورود اين دسته از محصولات به بازار و تبليغات فراوان در مورد آنها بايد دقت كرد تا محصولات مورد تاييد سازمان ها بهداشتي را تهيه نمود.زيرا برخي از اين محصولات فقط جنبه سرگرمي دارند و شرايط جلوگيري از بارداري و يا بيماري هاي مراقبتي و عفوني را ندارند.پس در انتخاب خود دقت كنيد.

با توجه به مزاياي كاندم كه امروزه به همه مردم دنيا ثابت شده است اما باز عده اي هستند كه حاضر به استفاده از اين محصول نيستند.اين افراد حاضر به كاهش لذت رابطه جنسي ولي امن بودن آن براي هر دو طرف رابطه نيستند.در صورتي كه امروزه با تنوع توليدات در صنعت كاندوم بحثي در ارتباط با تاثير كاندوم بر كاهش كيفيت رابطه جنسي مطرح نمي باشد.در ميان توليدات امروز كارخانه هاي كاندوم سازي مدلهاي زيادي وجود دارد كه نه تنها باعث كاهش كيفيت رابطه نمي شود بلكه برخي از اين مدل ها باعث لذت بيشتر طرفين مي شود.در هر صورت همه ي ما دوست داريم كه نهايت آرامش رو از رابطه ي جنسي بدست آوريم,به همين دليل هر روز كاندوم هاي جديدي براي اينكار توليد مي شوند .از انواع مختلف اين كاندوم هاي توليد شده كه باعث ايجاد لذت بيشتر براي هر دو طرف رابطه مي شود مي توان به كاندوم هاي خاردار يا آج دار اشاره كرد.در ادامه به معرفي دسته بندي اين نوع كاندم مي پردازيم.

استفاده از كاندوم كلاسيك يا ساده باب ميل همه افراد نيست.افراد بسياري هستند كه خطرات رابطه جنسي بدون كاندوم را به لذت آن ترجيح ميدهند.توجيح اين افراد براي استفاده نكردن از كاندوم اين است كه, كاندوم باعث كاهش لذت و گرماي رابطه ميشود.اما در حال حاظر با عرضه انواع كاندومهاي خار دار, آج دار, كاندوم هاي با ضخامت كم و غيره جايي براي اين مباحث باقي نمانده است.در بين همه انسان ها تفاوت هاي ذهني و فيزيولوژي زيادي وجود دارد.پس سعي كنيد تا با امتحان كاندوم هاي مختلف بهترين كاندوم را براي بيشترين لدت در طول رابطه جنسي تان انتخاب كنيد.

چرا بايد از يك كاندوم با بافت اضافي (خاردار , آج دار) استفاده كرد؟

كاندوم هاي خاردار و آج دار باعث افزايش لذت جنسي و صميميت بيشتر بين زوجها مي شود.اين موضوع همچنين مي تواند تاثير فراواني روي اعتماد به نفس شما داشته باشد.رضايت جنسي طرفين ارتباط مستقيمي با بالا يا پايين رفتن اعتماد به نفس طرفين دارد.تجربه استفاده از كاندوم هاي مختلف با طعم, بافت و شكل متفاوت, نه تنها باعث ميشود كه شما بتوانيد بهترين كاندومي كه باعث افزايش لذت و رضايت جنسي شما و شريك جنسيتان ميشود را پيدا كنيد, بلكه باعث به وجود آمدن تنوع و سرگرمي در طول زندگي جنسيتان ميشود.انواع كاندوم ها به شكلي استراتژيك براي بيشتر شدن لذت جنسي در نقاط مورد نياز شما و همچنين ايجاد يك ماجراجويي و تنوع در طول رابطه تان طراحي و توليد ميشوند.انتخاب بين كاندوم هاي ساده و يا خاردار يك مسئله كاملا شخصي است و بستگي به سليقه و روحيات شما دارد.اما استفاده از اين كاندوم ها ميتواند علاوه بر تنوع, باعث ايجاد تجربه اي خوب و لذت بخش براي شما و شريك جنسيتان شود.

كاندوم خاردار چيست؟

كاندوم خاردار به نوعي از كاندم گفته مي شود كه بر روي آن برجستگي ها و برآمدگي هايي وجود دارد كه باعث ايجاد لذت جنسي مضاعف براي طرفين در طول رابطه خواهد شد.برخي از افراد مي گويند كه استفاده از كاندوم هاي كلاسيك يا همان كاندوم هاي معمولي احساس خوبي براي آنها در طول رابطه ايجاد نكرده است.اما همين افراد بعد از استفاده از كاندومهاي با بافت اضافي (خاردار, آجدار و ...) به دليل وجود اصطكاك بيشتر, رابطه اي با كيفيت و لذت فراوان را تجربه كرده اند.اين بافت اضافي براي هر دو طرف رابطه لذت بخش است.برخي از مدل هاي كاندوم خاردار و آج دار در دو طرف كاندوم برجستگي دارن تا در طول رابطه باعث ايجاد لذت بيشتر براي هر دو طرف رابطه جنسي شوند.

كاندوم هاي آج دار يا نقطه چين

اگر شما از انتخاب و خريد كاندم ساده يا كلاسيك خسته شده ايد و به دنبال لذت بيشتر در رابطه هستيد مي توانيد سراغ خريد كاندوم خاردار برويد . و خيلي راحت از مركز فروش كاندوم خاردار محصول خود را تهيه كنيد اين نوع از كاندوم ها با استفاده از تعدادي آج يا نقطه برجسته طراحي و ساخته شده اند.اين آج ها يا نقطه ها در لايه بيروني كاندوم خاردار و دقيقا در جايي قرار دارند كه باعث لذت بيشتر شما در رابطه تان مي شود.كاندوم هاي آج دار با ايجاد اصطكاك اضافي باعث تحريك و لذت بيشتر براي شريك جنسي شما مي شود.

پيشنهاد ما به شما : ويدئوي كاندوم فضايي در آپارات icon

كاندوم فضايي اره ماهي:

اين كاندوم با دندانه هاي بسيار بزرگ و نقطه هاي برجسته در كنار دندانه ها ، تجربه ي اوج لذت جنسي را به شما و همسرتان هديه مي دهد.
انواع كاندوم,كاندوم هاي جالب و عجيب,كاندوم

كاندوم فضايي طوقي:


اين كاندوم همزمان با برجستگي هاي بزرگ ، قطر آلت تناسلي مرد را به صورت آني افزايش مي دهد .


انواع كاندوم,كاندوم هاي جالب و عجيب,كاندوم

كاندوم فضايي شمشيري :


اين كاندوم يك رديف خار هاي بسيار برجسته از جنس لاتكس نرم براي تقويت حسه جنسي در رابطه زناشويي .


انواع كاندوم,كاندوم هاي جالب و عجيب,كاندوم


كاندوم فضايي دكمه دار :

توجه بكنيد كه اين كاندوم دكمه داره ، اين كاندوم جزو كاندوم خاردار نيست
با دكمه هاي فوق برجسته ، نقطه ي جي و كليتروس بانوان را تحريك كرده و سبب ايجاد رضايت جنسي در زن و شوهر مي شود .


انواع مختلف كاندوم,كاندوم,مدل هاي عجيب كاندوم


كاندوم فضايي چرخشي :

سر تا پاي اين كاندوم براي تحريك بيشتر نقاط حساس بدن ايجاد شده ، كاندومي كه هر زن و شوهري بايد حداقل يكبار آن را امتحان كنند !!

چگونه كاندوم هاي فضايي را خريداري كنيم ؟

در تهران بعضي از داروخانه ها كاندوم فضايي را براي فروش گذاشته اند اما در شهرستان ها هنوز محصولات براي فروش عرضه نشده اند ، شما ميتوانيد به سايت منتو شاپ مراجعه كنيد و از قيمت اين محصول با خبر شويد و اين محصول را سفارش دهيد و درب منزل يا محل كارتون با بسته بندي محرمانه تحويل بگيريد.در انتهاي مقاله ميتوانيد با كليك بر روي لينك زير وارد كانال منتوشاپ در آپارات شده و ويدئويي از يك نوع كاندوم فضايي را مشاهده نماييد.

براي خريد اينترنتي كاندوم فضايي به https://mento-shop.ir/fazayi مراجعه كنيد .

بازدید : 192
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آشنايي متد هاي مشخص كردن نرخ مشاوره سئو با ضمانت

يك مركز مشاوره حرفه اي در زمينه سئو يا همان اصطلاحا بهينه سازي سايت است كه توسط سايت لابراسئو و پشتيباني شركت داده پردازان ايفانت راه اندازي شده است.

سايت لابراسئو از قديمي هاي سئوي ايران است كه پس از مدتها غيرفعال بودن دوباره با قدرت بيشتر فعال گرديده است.

مشاوره سئو

استفاده از خدمات اين مركز مشاوره بسيار راحت است .

كافي است با شماره 02128426144 داخلي 2 تماس بگيريد و يك زمان براي مشاوره تعيين كنيد .

سپس پس از پرداخت هزينه محاسبه شده مشاوره بر اساس زمان و خدمات مورد نياز خودتان مي توانيد مستقيما شماره مشاور را دريافت كرده و از مشاوره حرفه اي با خدمات سئو برخوردار شويد .

حال هزينه اين خدمات چقدر است ؟

اين خدمات كه شامل گفتگوي مشاوره اي + خدمات فني هم مي گردد معمولا از ساعتي 150 هزار تومان شروع مي شود .

آيا خدماتي كه دريافت ميكنيد با كيفيت است ؟

كافي است تماس بگيريد. اگر يك مشاوره حرفه اي وكاربردي را دريافت نكرديد يا احساس كرديد مشاور پاسخ هاي عملي نميدهد يا در سئو كم تجربه است هزينه تماس شما را برميگردانيم.

چه مزايايي دريافت مي كنيد ؟

شما قبل از هر كاري در سئو نياز به مشاوره داريد و اگردر شروع كار به مشاور خوب مراجعه كنيد در بسياري از هزينه ها صرفه جويي كرده و درگير اشتباهات رايج نمي شويد .

عدم نياز به حضور و امكانارتباط در هر زمان و هر مكان باعث مي شود در لحظات بحراني به راحتياز خدمات مشاوره استفاده كرده واز آسيب ها جلوگيري كنيد .

چه كسي مشاوره مي دهد ؟

محسن كريمي مدير لابراسئو

مدير عامل شركت داده پردازان ايفانت

مدير مجموعه سايتهاي منتو

مجري بيش از 100 پروژه سئو

داراي بيش از 9 سال تجربه در سئو

نظرات ديگران در مورد ما چيست ؟

گزينه موسسه پارسه : در طي اين سه سالي كه با شما كار ميكنيم مشورت هاي شما هميشه باعث پيشرفت ما شده است .

گزينه سايت سيويل دو: مشورت با شما تحول بزرگي دربرنامه هاي كاري ما ايجاد كرد .از شما سپاسگذاريم .

گزينه شركت جامكو : تخصصي ترين مشاوره ها نه تنها در سئو بلكه در ساير زمينه هاي آي تي را فقط از شما دريافت كرديم .

گزينه فوم جاجرود : با مشورت هاي شما توانستيم به صفحه اول گوگل در كلمات دلخواهمان برسيم .

و ...

چرا اين مركز مشاوره به وجود آمد ؟

مدت ها بود در حرفه ي سئو در اين 9 سالي كه در اين زمينه كار ميكرديم احساس مي كردم يك خدمات خاصي در سئو براي كاربران نياز هست كه متاسفانه به صورت جدي وجود ندارد و جاي خالي آن به شدت احساس مي شود.

و آن مركز مشاوره سئو است.

خب اساسا اكثر كاربراني كه با اين موضوع به نحوي آشنايي داشته باشند مي دانند سئوكارهاي واقعي در ايران بسيار اندك هستند و در حال حاضر سفارش جديدي هم دريافت نمي كنند. چون قراردادهاي خوب خود را دارند و نيازي به كار جديد ندارند و مهم تر از آن وقت كار جديد را هم ندارند.

اگر با آنها تماس بگيريد به هر نحوي سفارش شما را بهانه هايي مثل سي ام اس نبودن , داشتن ايرادات كلي و ... رد مي كنند.

درهمين حين سئوكاران دروغين پديدار شدند. كساني كه تازه چندماه است با مفهوم سئو آشنا شدن كه متاسفانه با پيشنهاد قيمت هاي مضحك اقدام به دريافت سفارش سئو مي كنند و پس از مدتي پول شما را هدر ميدهند و حتي يك ذره هم به سئوي شما كمك نمي كنند چون اصلا نمي دانند سئو چطور انجام مي شود.

در اينجا پولي كه از شما هدر ميرود شايد به اندازه زماني كه از شما هدر مي رود مهم نباشد. اين سئوكار دروغين چند ماه از وقت شما را در يك كسب و كار مي سوزاند.

خب بعد چه اتفاقي مي افتد كسب و كارها متوجه مي شوند سئو را بايد خودشان انجام دهند . پس مدير كسب و كار يا شخصا شروع مي كند يا به واحد آي تي خود اين كار را مي سپارد .

با پرداخت هزينه هاي بسيار و آزمون خطاهاي زياد پيشرفت كمي هم ميكنند كه به هرحال بهتر از سپردن كار به يك سئوكار دروغين است.

حال در اين راه با مشكلات فرواني هم روبرو مي شود و دقيقا نمي داند چه بايد بكند. چون اساسا سئو مفهوم پيچيده اي است و تشخيص راه حل بعضي موقع ها بسيار سخت مي شود.

پس بايد از يك سئوكارحرفه اي مشورت بگيرد. بنابراين هم اينجاست كه يك مركز مشاوره سئوي خوب مي تواند پاسخ بسياري از سوالات شما را بدهد و شما را راهنمايي كند.

اگر در مورد خدمات مشاوره اي سوالي داريد از اين بخش ارسال كنيد تا پاسخ دهيم .

جهت يادگيري مشاور سئو مراجعه كنيد

برچسب ها مشاوره سئو , seo , سئو ,
بازدید : 161
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

انتخاب تور ارزان روسيه, باانگيزه ي تماشاي مناطق زيباي سنت پترزبورگ و مسكو و سواحل ديدني آن ميتواند كه گزيده ي عالي باشد.اما بايد اين نكته را توجه كرد كه كشور روسيه به دليل نزديكي به قطب شمال داراي جوي سرد مي باشد كه اين موضوع براي خيلي ها خوشايند نيست.

روسيه (به روسي: Россия، واج‌نويسي: راسيا) با نام رسمي فدراسيون روسيه (Российская Федерация، واج‌نويسي: راسيسكايا فدراتسيا) پهناورترين كشور جهان است كه در شمال اوراسيا قرار دارد. اين كشور در آسياي شمالي و اروپاي خاوري واقع است و با اقيانوس آرام شمالي و اقيانوس منجمد شمالي؛ و نيز با درياي خزر، درياي سياه، و درياي بالتيك مرز آبي دارد. روسيه با ۱۴ كشور آسيايي و اروپايي مرز زميني دارد و با كشورهاي پيرامون درياي برينگ، درياي ژاپن، درياي خزر، درياي سياه، و درياي بالتيك ارتباط دريايي دارد.

روسيه با ۱۷٬۰۷۵٬۴۰۰ كيلومتر مربع وسعت، پهناورترين كشور جهان است. پهناوري روسيه كمتر از دو برابر مساحت كانادا يا چين يا ايالات متحده آمريكا و بيشتر از يك دوم مساحت قاره آفريقا است. اين كشور در عرضهاي بالاي جغرافيايي واقع شده‌است و بيشتر مناطق كشور سردسير و كم بارش است. به همين دليل بيشتر مناطق اين كشور (به ويژه سرزمين بزرگ سيبري) خالي از سكنه هستند و كشاورزي در اين مناطق ميسر نيست. پايتخت روسيه شهر مسكو است كه در باختر و بخش اروپايي كشور است و بزرگترين شهر اروپا است.

روسيه با حدود ۱۴۳ ميليون نفر (در سال ۲۰۱۳) جمعيت نهمين كشور پرجمعيت دنياست. تراكم جمعيت روسيه ۸٫۴ نفر در هر كيلومتر مربع است كه از پايينترين نرخهاي تراكم جمعيت در جهان است. همچنين نرخ رشد جمعيت در اين كشور منفي است. بيشتر جمعيت روسيه در غرب اين كشور (بخش اروپايي) زندگي مي‌كنند. بر اساس سرشماري سال ۲۰۱۰ حدود ۸۱ درصد از مردم اين كشور از قوميت روس هستند. در مجموع ۱۶۰ گروه قومي در اين كشور زندگي مي‌كنند. تاتارها ۳٫۹ درصد جمعيت روسيه را تشكيل مي‌دهند و بزرگترين اقليت قومي اين كشور محسوب مي‌شوند. اقوام اوكرايني، چوواش، باشقير، چچني، و ارمني نيز هر يك بيش از يك ميليون نفر جمعيت دارند و آوارهاي قفقازي، بلاروسي‌ها، آسي‌ها، آذربايجاني‌ها و قزاق‌ها از ديگر اقوام پرجمعيت روسيه هستند.

زبان رسمي روسيه، زبان روسي است؛ ولي ۲۷ زبان رسمي ديگر نيز در جمهوري‌ها و مناطق خودگردان اين كشور وجود دارد. روسيه كشوري فدرال با تقسيمات كشوري پيچيده‌ايست و شامل ۸۳ واحد فدرال از جمله ۲۱ جمهوري خودگردان مي‌شود. روسيه فرهنگ پرباري دارد و نويسندگان معروفي مانند تولستوي و داستايوفسكي روسي بوده‌اند.

اميدواريم كه تور ارزان روسيه به شما خوش بگذرد

بازدید : 177
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

برگزيدن تور روسيه, باانگيزه ي ديدن مناطق زيباي سنت پترزبورگ و مسكو و سواحل جذاب آن توانايي اين را دارد كه گزيده ي خوبي گردد.اما مي بايست اين موضوع را در نظر داشت كه سرزمين روسيه به علت نزديكي به قطب شمال داراي جوي سرد است كه اين توصيه براي اكثرافراد دوست داشتني نيست.

بايد ها و نبايد هايي كه بايد در مسكو رعايت كنيد


جنا ماكووسكي يكي از اهالي مسكو خط قرمز جاذبه هاي مسكو را شرح داده است و نكات سفر به مسكو را شرح داده است و پيشنهاداتي دارد .

1- وقت زيادي در ميدان سرخ هدر ندهيد .


مركز و نماد مسكو ميدان سرخ است . داراي گنبد ها و كليساهاي زيبايي ست . اما بهتر است بدانيد ميدان سرخي كه پر از گردشگر است و محيطي براي كسب درآمد و خريد سوغاتي اصلا نماد مسكو نيست .

سفر به روسيه


2- گردش در كيتاي گورود پيشنهاد بهتري ست .


ناحيه كيتاي گورود از نظر معماري و زيبايي شبيه ميدان سرخ است تفاوتي كه با ميدان سرخ دارد اين است كه جمعيت زيادي در اين مكان وجود ندارند .
شما مي توانيد با پياده روي در طول خيابان وارواكا به كليساهاي قديمي كيتاي گورود مي رسيد.
دانشگاه ايالتي مسكو در جنوب شهر واقع شده .محوطه اين دانشگاه داراي فضاي سبز بزرگي ست. اين فضاي سبز در فصل تابستان مكاني مناسب براي پيكنيك و دوچرخه سواري ست . اين دانشگاه داراي ساختماني ست به شكل كيك عروسي بازديد از اين ساختمان را فراموش نكنيد .
اين ساختمان يكي از ساختمان هايي ست كه توسط استالين ساخته شده است .


3- موزه پوشكين را براي بازديد انتخاب نكنيد .

همانگونه كه ميتوانيد در موزه لوور وقت بگذرانيد و روزها ميتوانيد در موزه پوشن باشيد اما جمعيت باعث حواس پرتي شما ميشود .
اما مي توانيد به دنبال گالري ترتياكوف يا يك خانه ادبي برويد .
اين گالري شامل آثار هنرمندان روسي ست .
وقتي شما در اين گالري قدم ميزنيد مي توانيد سه قرن روسيه را ببنيد .
قيمت بليط ورودي اين خانه هنري نزديك ده دلار است . در دو قرن گذشته، جهان شكوفايي ادبيات روسيه ديده است. محل زندگي اكثر نويسندگان روسي مسكو بوده است .
از محل زندگي آنها نگه داري مي شود.خانه لئو تولستوي كه آخرين روزهاي عمر خود را در آنجا مشگذراند و مشغول نوشتن رمان رستاخيز بود با اسباب و وسايل قديمي نگهداري ميشود.
هزينه ورودي به اين موزه سه دلار مي باشد .

اميدواريم كه تور ارزان روسيه به شما خوش بگذرد

بازدید : 162
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور لحظه آخري گرجستانبه دليل جاي گرفتن در ميان اروپا و قاره آسيا اين توانايي را دارد تجربه عالي براي گردشگران ايجاد كند.ساخت تاريخي و تاريخ قديمي اين سرزمين در برابر مدرنيته فرزندان تازه اين كشور توانسته موقعيت جالب و ديدني را براي گردشگران ايجاد كند.گفتني است .

خاك شناسي

در قلمرو گرجستان طيف وسيعي از خاك‌ها، از خاكستري-قهوه‌اي و شور نيمه بياباني، يعني خاك‌هاي استپي خشك و خاك‌هاي جنگل‌هاي معتدل مرطوب تا خاك‌هاي سرخ و پودزولي نواحي جنب مداري و خاك‌هاي چمني آلپي گسترده شده‌است.

با وجود تفاوت‌هاي طبيعي اساسي بين گرجستان شرقي و گرجستان غربي، خاك‌هاي اين دو ناحيه نيز به ويژه در اراضي پست بين كوهي، با هم تفاوت دارند. خاك‌هاي چمني-كوهستاني سرزمين‌هاي بلند آتش فشاني گرجستان جنوبي، ويژگي‌هاي مخصوص خود را دارا هستند. در اين جا، در فلات «آخالكالاكي»، در همسايگي «تسالكا»، «دمانيسي» و «گومارتي» تا ارتفاع ۱۲۰۰–۲۰۰۰ متري، خاك‌هاي چرنوزيوم كوهستاني، خاك‌هاي غالب است. اندكي بالاتر، در رشته كوه‌هاي «جاواختي»، «تريالتي» و «سامسارا» اين خاك‌ها با خاك‌هاي چمني-كوهستاني جايگزين مي‌شوند. خاك‌هاي چمني-كوهستاني گرجستان پوشيده از چمنزارهاي آلپي و نيمه آلپي است كه اساس دامپروري را تشكيل مي‌دهد.[۱۶]
جغرافياي زيستي
پوشش گياهي
متيانتي

طبق برآوردها، حدود ۴۰۰۰ گونه گياهي در گرجستان يافت مي‌شود. جنگل‌ها، مهمترين ذخاير گياهي گرجستان را دارا هستند كه حدود يك سوم از قلمرو كشور را در بر مي‌گيرند.

ناحيه بندي عمودي به روشني با گرجستان كوهستاني مشخص مي‌شود. پوشش گياهي گرجستان شرقي متفاوت با گرجستان غربي است. پوشش گياهي گرم و مرطوب گرجستان غربي فراوان و گوناگون است.

پوشش سبز زمين‌هاي پست كولخيس و تپه‌هاي پايكوهي گرجستان غربي بسيار غني است. جنگل‌هاي درختان بارونده در خاك‌هاي باتلاقي كولخيس رشد كرده‌اند. گونه‌هاي متعددي از بلوط (ايمرتياتي، ايبريايي، هارتويس) راش، شاه بلوط، ممرز و توسكا متناوباً با افرا، خرمالو، زبان گنجشك، زيرفون، گلابي، سيب و راش شرقي جايگزين مي‌شود.

چمنزارهاي كوتاه آلپي و گونه‌هاي فرش مانند، بلندي‌ها از ۲۳۰۰–۲۴۰۰ تا ۲۹۰۰–۳۰۰۰ متري از سطح دريا، پوشش گياهي غالب را تشكيل مي‌دهند. در اين جا گياهان كوتاه با گل‌هاي درشت و زيبا (جنتياناي زرد، علف خُنازير، شقايق قفقازي و…) مي‌رويند. در بالاي ناحيهٔ آلپي، كوهستان‌ها عاري از پوشش گياهي ممتد است

اميدواريم كه تور ارزان گرجستان به شما خوش بگذرد

بازدید : 160
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در هنگام ايجاد وب سايت به كارگيري از زبان php مناسب تر است يا اي اس پي ؟

اين دو زبان كد نويسي تحت وب ، رايج ترين |زبان ها|كدها} براي ايجاد وب سايت هاي دايناميك هستند . از نظر كارايي ميتوان گفت كه هر دو يك كارايي داشته و فرق آنها در نوع نوشتن خطوط برنامه آنها ميباشد. بسياري از افراد كه اطلاع زيادي از نحوه عملكرد اين دو زبان برنامه نويسي ندارند به دنبال يافتن جوابي براي اين مسئله ميباشند كه كداميك از اين برنامه نويسي ها بهتر ميباشد . در واقع اين سوال گاها موجب ميشود كه بحث ها و تبادل نظرهايي در بين طراحان به وجود بيايد.

به اين خاطر كه بيشتر طراحان سايت تنها به يكي از اين دو زبان تسلط دارند به سرعت در پاسخ با چنين سوالي اقدام به دفاع از برنامه اي ميكنند كه خود بر آن مسلط ميباشند.

بعضي از كاربران براي نسخه اندرويد وب سايت و يا اين مسئله كه ظاهر يك وب سايت مهم تر است يا محتوا ؟ نيز دچار اختلاف نظر ميبانشد ، و يا حتي در رابطه با اهميت كم حجم كردن سايز و حجم تصاوير در طراحي سايت و يا اهميت بيشتر به كيفيت تصوير نيز ممكن است دچار اختلاف سليقه باشند ، اما بيشترين سوال از ما در اين زمينه تفاوت بهينه سازي سايت در ميان اي اس پي و يا پي اچ پي ميباشد كه در بخش بعدي توضيح خواهيم داد.

منبع : براي طراحي سايت استفاده از زبان برنامه نويسي php بهتر است يا asp ؟

طراحي سامانه واكنش گرا به خاطر تلفن هاي همراه بخش 4

ساخت سايت responsive باعث ميشود تمامي كاربران از نحوه نمايش مطالب راضي بوده و اين مورد يك استراتژي مهم در بازاريابي اينترنتي ميباشد. يكي از جاذبه هاي زيباي طراحي سايت ريسپانسيو اين است كه يك وب سايت ريسپانسيو مي تواند سايت را براي يك كاربر با بهترين امكانات و يا يك بازديدكننده با امكاناتي كاملا معمولي كه هركدام از دستگاه هايي با صفحه نمايش هاي مختلف استفاده ميكنند ، به يك شكل نمايش دهد.

غير ممكن است كه اين نكته در رتبه هاي وب سايت شما در بين موتورهاي جستجو بي تاثير باشد چون در اين شرايط شما شرايطي مهيا كرده ايد كه كاربران از هر راهي وارد وب سايت شما شدند نسبت به يكديگر فرقي نداشته و در واقع تمام بازديدكنندگان داراي شرايطي يكسان باشند . ساخت وب سايت واكنش گرا به نوعي براي سايت هاي خاص ميباشد.

منبع: استفاده از طراحي سايت واكنش گرا براي تلفن هاي همراه

بازدید : 173
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور لحظه آخري مالزيبهداشت در سرزمين مالزي نكته اي ضروري مي باشد كه سازمان بهداشت دنيا اين مريضي ها را در سرزمين مالزي مشاهده كرده مي باشد: مرض هپاتيت A/ وبا/ انسفاليت ژاپني نوع B/ مالاريا/ شيستوميازوز / سل/ تب تيفوئيد/ تب دنگيبنابراين براي حفظ بهداشت در كشور مالزي بايد به توصيه هاي ذيل توجه نمود.

آب و هوا :

معمولا ميانگين دماي روزانه در مالزي بين 22 تا 32 درجه سانتيگراد است. در مناطق مرتفع تر ميانگين هوا 21 درجه در روز و 10 درجه در شب است. در ماه هاي آوريل و مارچ حداكثر ميزان رطوبت و در ماه هاي اكتبر و دسامبر هم رطوبت بالايي وجود دارد. كم بارش ترين ماه هاي سال ژوئن و جولاي هستند.
ساعات اداري :

بانك ها روزهاي دوشنبه تا جمعه ازساعت 9:30 صبح تا 3 بعدازظهر مشغول به كارند. ادارات دولتي دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 تا 12:45 و 14 تا 16:15 فعال هستند. فروشگاه هاي كوچك مانند سوپر ماركت ها صبح ها زودتراز بقيه فعاليت خود را شروع كرده و ديرتر هم به كار خود خاتمه مي دهند ( 6 صبح تا 9 شب ). اكثر فروشگاه ها شنبه ها و يكشنبه ها عصر تعطيل هستند و قبل از ناهار شلوغ ترين ساعت كاريشان مي باشد. بقيه فروشگاه ها از 9:30 صبح تا 7 شب فعالند. فروشگاه هاي بزرگ و مراكز خريد ديرتر از بقيه شروع به كار مي كنند( حدود 10:30 تا 11 صبح ) و 8:30 تا 9 شب ساعت پايان كارشان مي باشد.
ماليات :

بعضي از هتل ها 5% ماليات و 10 % حق سرويس دريافت مي كنند. رستوران هاي بزرگ نيز 5% ماليات و 10% حق سرويس به صورت حساب هاي خود اضافه مي كنند. در حالي كه كافي شاپ هاي كوچك و فروشنده هاي خرد هيچ هزينه اضافي از شما طلب نمي كنند. بسياري از كالاهاي مورد نياز گردشگران مانند: صنايع دستي، لوازم دوربين، وسايل ورزشي، آرايشي و دستگاه هاي برقي كوچك معاف از ماليات هستند امابراي خريد ساير كالاها مانند: لباس، كفش و ... مبلغ كمي ماليات بايد بپردازيد.
انعام :

در مالزي كسي انتظار انعام ندارد اما بهتر است براي خريد هاي كوچك دو رينگيت و رستوران ها و هتل هاي گران قيمت 5 رينگيت انعام داده شود.
خدمات پزشكي :

همه هتل ها و استراحت گاه ها پزشكان آماده و مسلط به زبان انگليسي دارند كه اين پزشكان مستقيما براي درمان به اتاق شما مراجعه مي كنند و در صورت نياز شما را تا بيمارستان محلي همراهي مي كنند.


برق :

ولتاژ برق مصرفي در مالزي 220 تا 240 ولت بوده و پريز هاي برق آنها سه شاخه مي باشند. در سفر به مالزي بهتر است مبدل سه شاخه همراه داشته باشيد.
آب :

در كوالالامپور گفته مي شود آب لوله كشي قابل نوشيدن است ولي همه محلي ها آب را پيش از استفاده مي جوشانند. در كل بهتر است از بطري هاي آب استفاده كنيد كه قيمت يك بطري 1.5 ليتري بين 2 تا 7 رينگيت است.
سرويس بهداشتي :

براي اينكه در مالزي بتوانيد سرويس بهداشتي در مكان هاي عمومي بيابيد بهتر است از عابران بپرسيد: Tandas. براي آقايان Lelaki و خانم ها Perempuan. براي استفاده از سرويس ها بايد پول پرداخت كنيد. هميشه كسي بيرون سرويس هاي بهداشتي منتظر شماست كه از شما 20 رينگيت مطالبه كند و اگر خواهان دستمال هم باشيد بايد 30 رينگيت پرداخت كنيد. در كل بهتر است از سرويس هاي بهداشتي داخل هتل ها، فروشگاه هاي بزرگ و رستوران ها استفاده كنيد.

براي اطلاعات بيشتر به صفحه تور ارزان مالزي مراجعه كنيد .

بازدید : 166
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور لحظه آخري هند؛ هندوستان با اسم رسمي جمهوري هندوستان كشوري در جنوب آسيا است كه مركز اين كشور شهر دهلي نو مي باشد.گردشگري در كشور هند از نظر اقتصادي خيلي مهم مي باشد و به تندي هم در حال روبه جلو رفتن است.

وضعيت آب و هوايي :

هند به علت وسعت زيادش در بردارنده چندين نوع آب و هواست كه در هر منطقه متغير است. جالب اينجاست كه در هندوستان يك سال شش فصل است: بهار، تابستان، فصل بارندگي، نيمه ابتدايي پاييز، نيمه انتهايي پاييز و زمستان اما به طور كلي مي توان به سه فصل كلي تقسيم كرد: تابستان، زمستان و موسم بارندگي.

با وجود اينكه در طي زمستان كاملا سرد است، هنوز هم ماه‌هاي نوامبر تا مارس با روزهاي گرم كه سردي شب‌ها را مقداري جبران مي كند، بهترين زمان براي سفر به اين شهر به شمار مي‌روند. از ماه‌ آوريل تا ژوئن درجه حرارت هوا به صورت موشك وار بالا مي رود و گاهي مي تواند غير قابل تحمل شود. و اين شرايط زماني بدتر مي‌شود كه بدانيد تهويه هوا در خارج از هتل‌ها و رستوران‌هاي توريستي كاملا كمياب است. در شروع ماه جولاي فصل گردباد و بارش مكرر باران‌هاي سنگين آغاز مي‌شود كه لذت بردن از سرگرمي‌هاي اين شهر را تحت شعاع قرار مي دهد. همچنين مي توانند باعث جريان سيل و مختل كردن زندگي در اين شهر بشوند. بنابراين، اين موقع از سال زمان مناسبي براي سفر نيست.

هند
ساعات اداري :

بانك ها در هند و در طول هفته از 10 صبح الي 2 بعد از ظهر و شنبه ها تا ظهر باز هستند ولي در شهرهاي بزرگتر از 9:30 تا 5 و شنبه ها تا 2. بيشتر موزه ها روز دوشنبه تعطيلند، تاج محل و ديگر بناهاي اسلامي در روز جمعه. همچنين بيشتر خرده فروشها و مغازه هاي كوچك يكشنبه ها تعطيل اند.

هند
بهترين زمان براي رزرو هتل :

هتل‌ها در دهلي دو فصل عمده دارند. فصل‌هاي پرگردشگر يا به اصطلاح High-Season عموما از اكتبر تا مارس و فصل هاي كم گردشگر يا به اصطلاح off-season از ماه‌هاي آوريل تا سپتامبر به طول مي انجامند. در اغلب هتل‌ها و هاستل‌هاي ارزان اين شهر، قيمت ها در سراسر طول سال تغير چنداني ندارند. اما در هتل‌هاي رنج متوسط و بالاتر اگر در طول فصول كم گردشگر سفري به دهلي داشته باشيد مي توانيد با قيمت هاي كمتري اتاق رزرو كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه تور لحظه آخري هند برويد .

بازدید : 155
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور هند؛ هندوستان با نام رسمي جمهوري هندوستان سرزميني در پايين قاره آسيا است كه مركز آن دهلي نو است.تور سرزمين هند از لحاظ هزينه ها بسيار بااهميت مي باشد و به سرعت هم در روند رشد است.

اين هتل مجلل پنج ستاره از موقعيت جغرافيايي مناسبي بهره مند بوده وتنها يك كيلومتر از آرامگاه معروف امپراطور مغول همايون لودي ملك، دور است . بيشتر مكان هاي ديدني دهلي از هتل قابل وصول بوده كه از آن جمله بايد به دروازه هند و ميدان پاراگاتي كه 3 كيلومتر، فروگاه بين المللي اينديرا گاندي كه 20 كيلومتر و ايستگاه راه آهن دهلي كه در فاصله 2.5 كيلومتري آن قرار دارد، اشاره داشت . اين هتل 5 ستاره داراي ساختماني لوكس ، فضاي داخلي مدرن و امكاناتي منحصر به فرد بوده و مطابق با استاندارد هاي هتلداري اداره مي شود . سرويس پذيرايي در اين هتل رويايي در بالاترين سطح به گردشگران تور دهلي عرضه مي گردد.

اتاق هاي هتل د لودهي دهلي از 42 سوئيت استاندارد و خانوادگي مجلل تشكيل شده است كه داراي اندازه هاي متفاوت ، مبلمان راحتي و تشكيلاتي مدرن مي باشد . رنگ هايي كه در طراحي اين اتاق هاي لوكس به كار رفته ، رنگ هايي گرم بوده تا آرامش ميمانان را تامين كرده و اقامت ايشان را دلنشين تر كند .سرويس بهداشتي درجه يك ، حمامي مجهز به لوازم بهداشتي كامل ، كفپوش سراميك ، بالكن و استخر اختصاصي ، ميز كار ، ميني بار، تلويزيون ال سي دي با كانال هاي ماهواره اي، دستگاه پخش دي وي دي ، سيستم تهويه هواي مطبوع ، سشوار، سرويس 24 ساعته اتاق و اينترنت پر سرعت رايگان از جمله امكانات رفاهي اين اتاق هاي مدرن مي باشد .

براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه تور ارزان هند برويد .

بازدید : 181
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

طراحي وب سايت واكنش گرا قطعا يكي از حرفه اي ترين راه ها براي اينكه سايت شما در هر صفحه نمايشي ( با وضوح تصوير مختلف ) و يا گوشي هاي تلفن همراه و ... به درستي نمايش داده شود. طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت وب سايت شما در هر مانيتور و يا موبايلي بدون عيب و نقص نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا ساختار لايه‌هاي سايت به صورت شناور ساخته مي‌شود و با كمك خاصيت مديا در تگ لينك با توجه به ابعاد صفحه ، شيوه نامه هاي آبشاري مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض نمايشگر ، سايز متن و ... در اندازه هاي مختلف مي‌شود . ايجاد سايت واكنش گرا براي واكنش سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، تلفن همراه ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها كاربرد دارد .

در اين روش با استفاده از ويژگي هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور سايت را بدون نياز به نسخه هاي متفاوت براي دستگاه ها و رزولوشن هاي گوناگون طراحي مي نماييم.

كد نويسي سايت واكنش گرا براي تلفن هاي همراه قسمت دوم

بعضي از صاحبان تجارت آنلاين علاقه اي به داشتن دو وب سايت مختلف دارند ، يكي براي سيستم هاي شخصي و لپ تاپ ها ، ديگري نيز براي نشان دادن درون موبايل ، از طرفي بعضي از مديران كسب و كارهاي اينترنتي علاقه اي به طراحي دو سايت متفاوت نداشته و ترجيح ميدهند يك وب سايت قابل نمايش در كامپيوترهاي خانگي ، لپ تاپ ، تبلت ها و تلفن هاي همراه داشته باشند .

ممكن است بعضي از صاحبان كسب و كارهاي اينترنتي نسبت به استفاده كاربران از تلفن هاي همراه اهميت قائل نشوند ، اين دست از صاحبان پايگاه اينترنتي ها بايد قيد تعدادي از كاربران خود را زده و از طرفي آماده خراب شدن برند خود باشند زيرا بسياري از كاربران هنگام بازديد از اين سامانه از طريق موبايل با سامانه اي بهم ريخته و نا منظم رو به رو خواهند شد كه قطعا از نظر كاربران سايتي بي كيفيت بوده كه بازديدكننده هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين تفاسير توقع فروش در اين سايت توقعي بي جا تلقي ميشود.

كد نويسي وب سايت responsive براي موبايل بخش 1

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك جزء از هسته مهم استراتژي هاي شما به منظور بازاريابي آنلاين ميباشد ، طراحي يك وب سايت كه قابل نمايش در تلفن هاي همراه باشد بسيار پسنديده خواهد بود . امروزه مقدار فروش تلفن هاي همراه نسبت به فروش كامپيوترهاي خانگي و يا لپ تاپ ها افزايش يافته است همچنين در سال 2014 ميزان اتصال به اينترنت توسط موبايل نسبت به سال هاي قبل بسيار افزايش يافته است.

به همين دليل دارا بودن وب سايت كه به طور كامل و بدون هيچ گونه عيب و نقصي در موبايل قابل ديدن باشد بسيار كار منطقي اي خواهد بود . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي ميزان بازديد از سايت شما از طريق تلفن هاي همراه برابر با تعداد بازديدهاي وب سايتتان از طريق سيستم هاي شخصي بود و يا حتي ممكن است به زودي ميزان استفاده از اينترنت از طريق تلفن همراه حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت توسط سيستم هاي شخصي بيشتر شود .

آمارها نشان دهنده اين است كه چيزي در حدود 67 درصد از بازديدكنندگاني كه از طريق موبايل به اينترنت وصل ميشوند علاقه زيادي به خريد از اين روش نشان ميدهند به همين علت شركت هايي كه همواره رفتاري عاقلانه و منطقي نسبت به علايق مخاطبين دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در پايگاه اينترنتي خود به خاطر نمايش بي عيب و نقص در موبايل داشته و به دنبال ساخت وب سايتي ميباشند كه در زمان نمايش در موبايل هيچ تفاوتي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي خانگي نداشته باشد. بدين شكل ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيشركت خود هم ، كمك شاياني كنيم ، همچنين ميتوانيم در زمينه اعتماد سازي نيز بهتر عمل كنيم .

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 5312
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه